Městská část Praha 5
17. zasedání Výboru kontrolního
konané dne 23.04.2024
číslo usnesení KV/17/5/2024
5 . bod programu
Předkladatel: JUDr. Petr Lachnit, předseda Kontrolního výboru,
Odložení termínu účinnosti vnitřních organizačních předpisů
Kontrolní výbor
I. Bere na vědomí
-
odložení termínu účinnosti Směrnice č. 3/2017 Pravidla zadávání veřejných zakázek, ve znění schváleném usnesením Rady městské části Praha 5 č. RMČ/32/961/2023, na 01. 06. 2024.
0
-
odložení termínu účinnosti Směrnice č. 4/2017 Pro uzavírání smluv a vystavování objednávek a aplikaci zákona o registru smluv, ve znění schváleném usnesením Rady městské části Praha 5 č. RMČ/32/961/2023, na 01. 06. 2024.
0
-
odložení termínu účinnosti Směrnice č. 2/2022 Podpisový řád, ve znění schváleném usnesením Rady městské části Praha 5 č. RMČ/32/961/2023, na 01. 06. 2024.
0
Poměr hlasování: 6/0/0
Nepřítomni hlasování: Ing. PH.D. Finardi, Bc. Herold, JUDr. Homola
DISKUSE:
p. Lachnit zrekapituloval situaci a důvody k odložení termínu účinnosti uvedených směrnic a vyzval dalšího hosta zasedání, p. Badala, aby důvody přítomným blíže vysvětlil.
p. Badal uvedl, že uvedenými směrnicemi bude zaveden mechanismus, který představuje zásadní změnu v zadávání veřejných zakázek malého rozsahu. VZMR do 100 000 Kč bez DPH představují cca 2/3 všech smluv a objednávek vyhotovovaných v praxi MČ Praha 5.
Účinnost směrnic byla odložena proto, aby souběžně se změnami provedenými na základě stanoviska z MHMP, mohla být pro schvalování a vyhotovování smluv a objednávek zprovozněna aplikace EPK, kterou je nutné otestovat ve zkušebním provozu.
Termín byl odložen na 01.06.2024.