16. Objednávka číslo 0018/KMČHS/18 na dodání kancelářských židlí pro OEK dle rámcové smlouvy 0006/0/KMČHS/18

Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ/24/747/2018
Předkladatel: Žebera Josef, Bc.

I. Schvaluje

  1. objednávku č. 0018/KMČHS/18  dle rámcové smlouvy č. 0006/0/KMČHS/18 
    s dodavatelem PEŠKA - židle a křesla s. r. o., se sídlem Zelinářská 375/5, Plzeň, IČO 263 45 731 na dodání 27 ks kancelářských židlí pro OEK.

    0

  2. finanční krytí objednávky č. 0018/KMČHS/18 z podkapitoly 0916, § 6171, položka 5137 Drobný hmotný dlouhodobý majetek, celkem ve výši 161.730,00 Kč bez DPH, tj. 195.694,00Kč s DPH.

    0

II. Ukládá

  1. zajistit podpis objednávky dle bodu I.1

    Zodpovídá: Mgr. Pavel Radovan Viglaský MPA, vedoucí odboru Kancelář městské části

    Termín plnění: 08.06.2018

    0

16. Objednávka číslo 0018/KMČHS/18 na dodání kancelářských židlí pro OEK dle rámcové smlouvy 0006/0/KMČHS/18
Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ/24/747/2018
Předkladatel: Žebera Josef, Bc.

Podkladové materiály (1)

Vase zadost se zaklada, prosim vyckejte...