26. Schválení rozhodnutí o výběru dodavatele vč. smlouvy o dílo v rámci zjednodušeného podlimitního řízení s názvem: "Výměna oken a oprava fasád na objektech nám. 14. října 1381/4 a Preslova 553/4"

Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ/25/754/2020
Předkladatel: Herold Lukáš, Bc.
Městská část Praha 5
25. schůze Rady městské části Praha 5
konané dne 24.06.2020
číslo usnesení RMČ/25/754/2020
26 . bod programu Předkladatel: Bc. Lukáš Herold, místostarosta MČ Praha 5, Schválení rozhodnutí o výběru dodavatele vč. smlouvy o dílo v rámci zjednodušeného podlimitního řízení s názvem: "Výměna oken a oprava fasád na objektech nám. 14. října 1381/4 a Preslova 553/4" Rada městské části Praha 5

I. Schvaluje

  1. výběr účastníka zadávacího řízení s názvem "Výměna oken a oprava fasád na objektech nám. 14. října 1381/4 a Preslova 553/4" dodavatele, tj. společnost TRUSTAV s. r. o., se sídlem Praha 5 - Smíchov, K Popelce 2399/4, IČO 250 31 716

    0

  2. rozhodnutí o výběru dodavatele zadávacího řízení v rámci podlimitního řízení s názvem "Výměna oken a oprava fasád na objektech nám. 14. října 1381/4 a Preslova 553/4"

    0

II. Schvaluje

  1. smlouvu o dílo k podlimitní veřejné zakázce s názvem "Výměna oken a oprava fasád na objektech nám. 14. října 1381/4 a Preslova 553/4" s vybraným účastníkem, společností TRUSTAV s. r. o., se sídlem Praha 5 - Smíchov, K Popelce 2399/4, IČO 250 31 716

    0

  2. financování veřejné zakázky v celkové výši 16.761.516,44 Kč bez DPH, tj. 20.281.434,89 (v režimu přenesené daňové povinnosti) bude v roce 2020 zajištěno ve výši 11.400 tis. Kč vč. DPH za investice z podkapitoly 0918, § 6171, položky 6121, ORG 130075 a ve výši 7.220 tis. Kč vč. DPH za opravy z podkapitoly 0918, § 6171, položky 5171. Dofinancování veřejné zakázky ze schváleného rozpočtu MČ Praha 5 pro rok 2021.

    0

III. Ukládá

  1. oddělení zadávání veřejných zakázek provést administrativní kroky k zajištění zveřejnění Rozhodnutí a oznámení o výběru dodavatele, tj. společnost TRUSTAV s.r.o. a to ihned poté, co dojde k podpisu starostkou MČ Praha 5

    0

IV. Ukládá

  1. po uplynutí lhůty pro podání námitek proti rozhodnutí zadavatele provést administrativní kroky související se zajištěním elektronického podpisu smlouvy

    Zodpovídá: Bc. Milan Vondráček, vedoucí Odboru přípravy a realizace investic

    Termín plnění: 17.07.2020

    0

Poměr hlasování: 8/0/0 Mgr. R. Zajíčková není přítomna při hlasování
26. Schválení rozhodnutí o výběru dodavatele vč. smlouvy o dílo v rámci zjednodušeného podlimitního řízení s názvem: "Výměna oken a oprava fasád na objektech nám. 14. října 1381/4 a Preslova 553/4"
Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ/25/754/2020
Předkladatel: Herold Lukáš, Bc.

Podkladové materiály (12)

Vase zadost se zaklada, prosim vyckejte...