10. Výběr účastníka výběrového řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu s názvem: "Nákup spotřebního IT materiálu"

Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ/11/221/2021
Předkladatel: Kavalírek Jan, Ing.
Městská část Praha 5
11. schůze Rady městské části Praha 5
konaná dne 10.03.2021
číslo usnesení RMČ/11/221/2021
10 . bod programu Předkladatel: Ing. Jan Kavalírek, radní MČ Praha 5, Výběr účastníka výběrového řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu s názvem: "Nákup spotřebního IT materiálu" Rada městské části Praha 5

I. Schvaluje

  1. výběr účastníka o veřejnou zakázku malého rozsahu s názvem "Nákup spotřebního IT materiálu", společnost HITART Europe s. r. o., se sídlem Hybernská 1012/30, Nové Město, Praha 1, IČO 033 79 281, s nejlepší ekonomickou výhodností nabídky, respektive s nejnižší nabídkovou cenou (pro potřeby hodnocení nabídek) ve výši 605.531 Kč bez DPH, tj. 732.692,51 Kč vč. DPH, přičemž celková hodnota veřejné zakázky nesmí překročit 1.000.000 Kč bez DPH, tj. 1.210.000 Kč vč. DPH

    0

  2. rámcovou kupní dohodu s vybraným účastníkem, společností HITART Europe s. r. o., se sídlem Hybernská 1012/30, Nové Město, Praha 1, IČO 033 79 281

    0

  3. financování veřejné zakázky v celkové výši 1.000.000 Kč bez DPH, tj. 1.210.000 Kč vč. DPH z podkapitoly 0924, § 6171, položky 5139 z rozpočtů let 2021 a 2022 na základě aktuální potřeby MČ Praha 5

    0

II. Ukládá

  1. zajistit veškeré administrativní kroky nutné k zajištění podpisu smlouvy oběma smluvními stranami

    Zodpovídá: Mgr. Petra Tesařová, vedoucí odboru informatiky

    Termín plnění: 31.03.2021

    0

Poměr hlasování: 6/0/3
10. Výběr účastníka výběrového řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu s názvem: "Nákup spotřebního IT materiálu"
Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ/11/221/2021
Předkladatel: Kavalírek Jan, Ing.

Podkladové materiály (7)

Vase zadost se zaklada, prosim vyckejte...