16. Schválení Rozhodnutí o výběru dodavatele vč. rámcové dohody v rámci jednacího řízení bez uveřejnění pro zadání nadlimitní veřejné zakázky s názvem: "Rámcová dohoda na provizorní zajištění údržby zeleně a úklidových prací na území MČ Praha 5"

Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ/39/1085/2021
Předkladatel: Brož Lubomír, Ing.
Městská část Praha 5
39. schůze Rady městské části Praha 5
konaná dne 08.09.2021
číslo usnesení RMČ/39/1085/2021
16 . bod programu Předkladatel: Ing. Lubomír Brož, místostarosta MČ Praha 5, Schválení Rozhodnutí o výběru dodavatele vč. rámcové dohody v rámci jednacího řízení bez uveřejnění pro zadání nadlimitní veřejné zakázky s názvem: "Rámcová dohoda na provizorní zajištění údržby zeleně a úklidových prací na území MČ Praha 5" Rada městské části Praha 5

I. Schvaluje

  1. výběr účastníka jednacího řízení bez uveřejnění pro zadání nadlimitní veřejné zakázky s názvem: "Rámcová dohoda na provizorní zajištění údržby zeleně a úklidových prací na území MČ Praha 5", tj. společnost "CENTRA - CDV služby", složené ze společnosti CENTRA, a. s., se sídlem Praha 5, Na Zatlance 1350/13 IČO 186 28 966 a společnosti CDV služby, s. r. o., se sídlem Praha 5, Na Zatlance 1350/13, IČO 493 56 445 

    0

  2. rozhodnutí o výběru dodavatele jednacího řízení bez uveřejnění pro zadání nadlimitní veřejné zakázky s názvem: "Rámcová dohoda na provizorní zajištění údržby zeleně a úklidových prací na území MČ Praha 5"

    0

II. Schvaluje

  1. rámcovou dohodu na provizorní zajištění údržby zeleně a úklidových prací na území MČ Praha 5 s vybraným účastníkem, "CENTRA - CDV služby", složené ze společnosti CENTRA, a. s., se sídlem Praha 5, Na Zatlance 1350/13 IČO 186 28 966 a společnosti CDV služby, s. r. o., se sídlem Praha 5, Na Zatlance 1350/13, IČO 493 56 445

    0

  2. finanční krytí smluvního závazku, které bude na základě jednotlivých objednávek (příloha č. 7 Smlouvy) a jednotkových cen obsažených v kalkulačním modelu (příloha č. 2 Smlouvy) zajištěno v roce 2021 následovně:
    Podkapitola 0241, § 3421, položka 5169 – 2 659 442,93 Kč včetně DPH
    Podkapitola 0241, § 3745, položka 5169 – 17 525 306,05 Kč včetně DPH
    Podkapitola 0241, § 3723, položka 5169 – 702 000,00 Kč včetně DPH
    Podkapitola 0241, § 3729, položka 5169 – 189 630,00 Kč včetně DPH
    Podkapitola 0241, § 3421, položka 5139 – 561 686,84 Kč včetně DPH
    Podkapitola 0241, § 3745, položka 5139 – 774 736,38 Kč včetně DPH
    Případně dofinancování proběhne z rozpočtu roku 2022 dle schváleného rozpočtu MČ Praha 5

    0

III. Ukládá

  1. provést administrativní kroky k zajištění odeslání Rozhodnutí o výběru dodavatele 

    Zodpovídá: Mgr. Petr Janů, pověřen vedením odboru kancelář městské části

    Termín plnění: 15.09.2021

    0

  2. po uplynutí lhůty pro podání námitek proti rozhodnutí zadavatele provést administrativní kroky související se zajištěním elektronického podpisu smlouvy

    Zodpovídá: Ing. Kateřina Knížková, vedoucí odboru správy veřejného prostranství a zeleně

    Termín plnění: 30.09.2021

    0

Poměr hlasování: 6/0/2
16. Schválení Rozhodnutí o výběru dodavatele vč. rámcové dohody v rámci jednacího řízení bez uveřejnění pro zadání nadlimitní veřejné zakázky s názvem: "Rámcová dohoda na provizorní zajištění údržby zeleně a úklidových prací na území MČ Praha 5"
Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ/39/1085/2021
Předkladatel: Brož Lubomír, Ing.

Podkladové materiály (8)

Vase zadost se zaklada, prosim vyckejte...