2. Schválení Rozhodnutí o výběru dodavatele vč. rámcové dohody v rámci otevřeného nadlimitní řízení pro s názvem: "Úklid a údržba zeleně na Praze 5"

Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ/2/31/2022
Předkladatel: Brož Lubomír, Ing.
Městská část Praha 5
2. schůze Rady městské části Praha 5
konaná dne 17.01.2022
číslo usnesení RMČ/2/31/2022
2 . bod programu Předkladatel: Ing. Lubomír Brož, místostarosta MČ Praha 5, Schválení Rozhodnutí o výběru dodavatele vč. rámcové dohody v rámci otevřeného nadlimitní řízení pro s názvem: "Úklid a údržba zeleně na Praze 5" Rada městské části Praha 5
I. Schvaluje
  1. výběr účastníka otevřeného nadlimitního řízení pro zadání nadlimitní veřejné zakázky s názvem: "Úklid a údržba zeleně na Praze 5", tj. společnost "CENTRA - CDV služby", složené ze společnosti CENTRA, a. s., se sídlem Praha 5, Na Zatlance 1350/13 IČO 186 28 966 a společnosti CDV služby, s. r. o., se sídlem Praha 5, Na Zatlance 1350/13, IČO 493 56 445 

    0

  2. rozhodnutí o výběru dodavatele otevřeného nadlimitního řízení pro zadání nadlimitní veřejné zakázky s názvem: "Úklid a údržba zeleně na Praze 5"

    0

II. Schvaluje
  1. rámcovou dohodu na zajištění údržby zeleně a úklidových prací na území MČ Praha 5 s vybraným účastníkem, společností CENTRA - CDV služby, s nabídkovou cenou dle kalkulačního modelu na 4 roky plnění - údržba zeleně 185.068.020 Kč bez DPH, tj. 223.932.304,20 Kč vč. DPH; úklidové práce 91.161.254,16 Kč bez DPH, tj. 110.305.117,54 Kč vč. DPH a materiál 17.671.718 Kč bez DPH, tj. 21.382.778,78 Kč vč. DPH

    0

  2. finanční krytí smluvního závazku, které bude na základě jednotlivých objednávek (příloha č. 7 Smlouvy) a jednotkových cen obsažených v kalkulačním modelu (příloha č. 2 Smlouvy) zajištěno v roce 2022 následovně:
    Podkapitola 0241, § 3421, položka 5169 – 6.465.000 Kč včetně DPH
    Podkapitola 0241, § 3745, položka 5169 – 56.500.000 Kč včetně DPH
    Podkapitola 0241, § 3723, položka 5169 – 2.553.000 Kč včetně DPH
    Podkapitola 0241, § 3729, položka 5169 – 870.000 Kč včetně DPH
    Podkapitola 0241, § 3421, položka 5139 – 450.000 Kč včetně DPH
    Podkapitola 0241, § 3745, položka 5139 – 520.000 Kč včetně DPH
    dále pak ze schválených rozpočtů let 2023, 2024, 2025 a 2026

    0

III. Ukládá
  1. provést administrativní kroky k zajištění odeslání Rozhodnutí o výběru dodavatele 

    Zodpovídá: Mgr. Petr Janů, vedoucí odboru Kancelář tajemníka

    Termín plnění: 24.01.2022

    0

  2. po uplynutí lhůty pro podání námitek proti rozhodnutí zadavatele provést administrativní kroky související se zajištěním elektronického podpisu smlouvy

    Zodpovídá: Ing. Kateřina Knížková, vedoucí odboru správy veřejného prostranství a zeleně

    Termín plnění: 28.02.2022

    0

Poměr hlasování: 6/0/2
2. Schválení Rozhodnutí o výběru dodavatele vč. rámcové dohody v rámci otevřeného nadlimitní řízení pro s názvem: "Úklid a údržba zeleně na Praze 5"
Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ/2/31/2022
Předkladatel: Brož Lubomír, Ing.

Podkladové materiály (10)

Vase zadost se zaklada, prosim vyckejte...