3. Schválení Rozhodnutí o výběru dodavatele vč. smlouvy o dílo v rámci zjednodušeného podlimitního řízení s názvem: "Revitalizace Chaplinova náměstí sídliště Barrandov"

Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ/2/32/2022
Předkladatel: Brož Lubomír, Ing.
Městská část Praha 5
2. schůze Rady městské části Praha 5
konaná dne 17.01.2022
číslo usnesení RMČ/2/32/2022
3 . bod programu Předkladatel: Ing. Lubomír Brož, místostarosta MČ Praha 5, Schválení Rozhodnutí o výběru dodavatele vč. smlouvy o dílo v rámci zjednodušeného podlimitního řízení s názvem: "Revitalizace Chaplinova náměstí sídliště Barrandov" Rada městské části Praha 5
I. Bere na vědomí
  1. námitky stěžovatele, tj. společnosti OPREKO, s. r. o., Bořivojova 878/35, Praha 3 IČO 497 89 791, proti Rozhodnutí o vyloučení účastníka ze dne 05. 01. 2022 v rámci zjednodušeného podlimitního řízení na veřejnou zakázku "Revitalizace Chaplinova náměstí sídliště Barrandov"

    0

II. Schvaluje
  1. Rozhodnutí zadavatele o námitkách ve smyslu odmítnutí námitek stěžovatele v plném rozsahu, a to z důvodů popsaných v samotném rozhodnutí

    0

III. Schvaluje
  1. výběr účastníka zadávacího řízení s názvem "Revitalizace Chaplinova náměstí sídliště Barrandov", tj. společnosti Gardenline, s. r. o., se sídlem: Na Vinici 948/13, Litoměřice IČO 272 63 827

    0

  2. rozhodnutí o výběru dodavatele zadávacího řízení v rámci zjednodušeného podlimitního řízení

    0

IV. Schvaluje
  1. smlouvu o dílo s vybraným účastníkem, společností Gardenline, s. r. o., se sídlem: Na Vinici 948/13, Litoměřice IČO 272 63 827

    0

  2. financování veřejné zakázky v celkové výši 35.879.081 Kč bez DPH, tj. 43.413.688,01 Kč vč. DPH z podkapitoly 0218, § 3745, položky 6121, ORG 410029 po provedení rozpočtového opatření ve výši 7.000 tis. Kč z podk. 0818, § 3612, pol. 6121, ORG 130178

    0

V. Ukládá
  1. zajistit elektronický podpis Rozhodnutí zadavatele o námitkách starostkou MČ Praha 5 a následně prostřednictvím administrátora zajistit odeslání tohoto rozhodnutí stěžovateli

    Zodpovídá: Mgr. Petr Janů, vedoucí odboru Kancelář tajemníka

    Termín plnění: 20.01.2022

    0

  2. zajistit elektronický podpis Rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele starostkou MČ Praha 5 a následně prostřednictvím administrátora zajistit zveřejnění tohoto rozhodnutí na profilu zadavatele MČ Praha 5

    Zodpovídá: Mgr. Petr Janů, vedoucí odboru Kancelář tajemníka

    Termín plnění: 10.01.2022

    0

  3. v termínu po uplynutí lhůty a podmínek pro zákaz uzavřít smlouvu specifikovaných v ustanovení § 246 ZZVZ, zajistit podepsání smlouvy o dílo smluvními stranami

    Zodpovídá: Bc. Milan Vondráček, vedoucí odboru přípravy a realizace investic

    Termín plnění: 28.02.2022

    0

Poměr hlasování: 6/0/2
3. Schválení Rozhodnutí o výběru dodavatele vč. smlouvy o dílo v rámci zjednodušeného podlimitního řízení s názvem: "Revitalizace Chaplinova náměstí sídliště Barrandov"
Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ/2/32/2022
Předkladatel: Brož Lubomír, Ing.

Podkladové materiály (12)

Vase zadost se zaklada, prosim vyckejte...