30. Schválení Rozhodnutí o výběru dodavatele vč. smlouvy o poskytování služeb v rámci zjednodušeného podlimitního řízení s názvem: "Poradenské služby pro školy zřizované městskou částí Praha 5 v oblasti dotací"

Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ/3/89/2022
Předkladatel: Kavalírek Jan, Ing.
Městská část Praha 5
3. schůze Rady městské části Praha 5
konaná dne 24.01.2022
číslo usnesení RMČ/3/89/2022
30 . bod programu Předkladatel: Ing. Jan Kavalírek, radní MČ Praha 5, Schválení Rozhodnutí o výběru dodavatele vč. smlouvy o poskytování služeb v rámci zjednodušeného podlimitního řízení s názvem: "Poradenské služby pro školy zřizované městskou částí Praha 5 v oblasti dotací" Rada městské části Praha 5
I. Schvaluje
  1. výběr účastníka zadávacího řízení s názvem "Poradenské služby pro školy zřizované městskou částí Praha 5 v oblasti dotací" dodavatele, tj. společnost Evropská rozvojová agentura, s. r. o. , se sídlem Praha 6, Na Čihadle 959/55, IČO 284 41 907

    0

  2. rozhodnutí o výběru dodavatele zadávacího řízení v rámci zjednodušeného podlimitního řízení s názvem "Poradenské služby pro školy zřizované městskou částí Praha 5 v oblasti dotací"

    0

II. Schvaluje
  1. smlouvu o poskytování služeb k podlimitní veřejné zakázce s názvem "Poradenské služby pro školy zřizované městskou částí Praha 5 v oblasti dotací" s vybraným účastníkem, společností Evropská rozvojová agentura, s. r. o. , se sídlem Praha 6, Na Čihadle 959/55, IČO 284 41 907

    0

  2. financování veřejné zakázky v celkové výši 3.995.584 Kč bez DPH, tj. 4.834.656,64 Kč vč. DPH zajištěné z podkapitoly 0937, § 6171, položky 5166, ORG 370002 schválených rozpočtů let 2022, 2023, 2024 a 2025, a to průběžně dle aktuálních potřeb zadavatele, přičemž odměna poskytovateli za jeden kalendářní rok nepřesáhne částku 1.750.000 Kč vč. DPH

    0

III. Ukládá
  1. provést administrativní kroky k zajištění zveřejnění Rozhodnutí o výběru dodavatele na profilu zadavatele MČ Praha 5

    Zodpovídá: Mgr. Petr Janů, vedoucí odboru Kancelář tajemníka

    Termín plnění: 31.01.2022

    0

  2. po uplynutí lhůty pro podání námitek proti rozhodnutí zadavatele provést administrativní kroky související se zajištěním elektronického podpisu smlouvy

    Zodpovídá: Ing. Jiřina Vorlová, vedoucí odboru Kancelář starosty

    Termín plnění: 14.02.2022

    0

Poměr hlasování: 8/0/1
30. Schválení Rozhodnutí o výběru dodavatele vč. smlouvy o poskytování služeb v rámci zjednodušeného podlimitního řízení s názvem: "Poradenské služby pro školy zřizované městskou částí Praha 5 v oblasti dotací"
Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ/3/89/2022
Předkladatel: Kavalírek Jan, Ing.

Podkladové materiály (8)

Vase zadost se zaklada, prosim vyckejte...