27. Schválení Rozhodnutí a oznámení o vyloučení účastníka zadávacího řízení a Rozhodnutí a oznámení o výběru dodavatele vč. smlouvy o dílo v rámci otevřeného podlimitního řízení s názvem: "Bydlení pro seniory se sociální službou Hlubočepy"

Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ/10/312/2022
Předkladatel: Homola Tomáš, JUDr.
Městská část Praha 5
10. schůze Rady městské části Praha 5
konaná dne 14.03.2022
číslo usnesení RMČ/10/312/2022
27 . bod programu Předkladatel: JUDr. Tomáš Homola, místostarosta MČ Praha 5, Schválení Rozhodnutí a oznámení o vyloučení účastníka zadávacího řízení a Rozhodnutí a oznámení o výběru dodavatele vč. smlouvy o dílo v rámci otevřeného podlimitního řízení s názvem: "Bydlení pro seniory se sociální službou Hlubočepy" Rada městské části Praha 5
I. Schvaluje
  1. vyloučení účastníka zadávacího řízení s názvem "Bydlení pro seniory se sociální službou Hlubočepy", tj. společnosti Metrostav, a. s., se sídlem Koželužská 2450/4, Libeň, Praha 8, IČO 000 14 915

    0

  2. rozhodnutí a oznámení o vyloučení účastníka zadávacího řízení dle bodu I.1. tohoto usnesení v rámci otevřeného podlimitního řízení s názvem "Bydlení pro seniory se sociální službou Hlubočepy"

    0

II. Schvaluje
  1. výběr účastníka zadávacího řízení s názvem "Bydlení pro seniory se sociální službou Hlubočepy" dodavatele, tj. společnost POZIMOS, a. s., se sídlem K Pasekám 3663, Zlín, IČO 001 47 389

    0

  2. rozhodnutí a oznámení o výběru dodavatele zadávacího řízení v rámci otevřeného podlimitního řízení s názvem "Bydlení pro seniory se sociální službou Hlubočepy"

    0

III. Schvaluje
  1. smlouvu o dílo k podlimitní veřejné zakázce s názvem "Bydlení pro seniory se sociální službou Hlubočepy" s vybraným účastníkem, společností POZIMOS, a. s., se sídlem K Pasekám 3663, Zlín, IČO 001 47 389

    0

  2. financování veřejné zakázky v celkové výši 68.828.000 Kč bez DPH, tj. 79.182.191,78 Kč vč. DPH zajištěné v roce 2022 ve výši 19 mil. Kč z podkapitoly 0818, § 3612, položky 6121, ORG 81514000118. Dofinancování veřejné zakázky ze schváleného rozpočtu roku 2023.

    0

IV. Ukládá
  1. provést administrativní kroky k zajištění zveřejnění Rozhodnutí a oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele MČ Praha 5

    Zodpovídá: Mgr. Petr Janů, vedoucí odboru Kancelář tajemníka

    Termín plnění: 21.03.2022

    0

  2. po uplynutí lhůty pro podání námitek proti rozhodnutí zadavatele provést administrativní kroky související se zajištěním elektronického podpisu smlouvy

    Zodpovídá: Bc. Milan Vondráček, vedoucí odboru přípravy a realizace investic

    Termín plnění: 29.04.2022

    0

Poměr hlasování: 8/0/0

Vase zadost se zaklada, prosim vyckejte...