15. Schválení Rozhodnutí a oznámení o výběru dodavatele vč. smlouvy o dílo v rámci zjednodušeného podlimitního řízení s názvem: "Výměna 2 ks jednotek vzduchotechniky včetně systému MaR, uvedení do provozu a zajištění servisu v objektu Aquaparku Barrandov, Praha 5"

Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ/43/1217/2022
Předkladatel: Herold Lukáš, Bc.
Městská část Praha 5
43. schůze Rady městské části Praha 5
konaná dne 03.10.2022
číslo usnesení RMČ/43/1217/2022
15 . bod programu Předkladatel: Bc. Lukáš Herold, místostarosta MČ Praha 5, Schválení Rozhodnutí a oznámení o výběru dodavatele vč. smlouvy o dílo v rámci zjednodušeného podlimitního řízení s názvem: "Výměna 2 ks jednotek vzduchotechniky včetně systému MaR, uvedení do provozu a zajištění servisu v objektu Aquaparku Barrandov, Praha 5" Rada městské části Praha 5
I. Schvaluje
  1. výběr účastníka zadávacího řízení s názvem "Výměna 2 ks jednotek vzduchotechniky včetně systému MaR, uvedení do provozu a zajištění servisu v objektu Aquaparku Barrandov, Praha 5" dodavatele, tj. společnost DCI Czech, a. s., se sídlem Štěrboholská 1404/104, Hostivař, Praha 10, IČO 045 01 624

    0

  2. rozhodnutí a oznámení o výběru dodavatele zadávacího řízení v rámci zjednodušeného podlimitního řízení s názvem "Výměna 2 ks jednotek vzduchotechniky včetně systému MaR, uvedení do provozu a zajištění servisu v objektu Aquaparku Barrandov, Praha 5"

    0

II. Schvaluje
  1. smlouvu o dílo k podlimitní veřejné zakázce s názvem "Výměna 2 ks jednotek vzduchotechniky včetně systému MaR, uvedení do provozu a zajištění servisu v objektu Aquaparku Barrandov, Praha 5" s vybraným účastníkem, společností DCI Czech, a. s., se sídlem Štěrboholská 1404/104, Hostivař, Praha 10, IČO 045 01 624

    0

  2. financování veřejné zakázky v celkové výši 3.285.000 Kč bez DPH, tj. 3.974.850 Kč vč. DPH, zajištěné z rozpočtu roku 2023 ze střediska č. 98, položky Opravy a údržba nad 200 tis. Kč /SU 511, AU 0001/

    0

III. Ukládá
  1. provést administrativní kroky k zajištění zveřejnění Rozhodnutí a oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele MČ Praha 5

    Zodpovídá: Mgr. Petr Janů, vedoucí odboru Kancelář tajemníka

    Termín plnění: 10.10.2022

    0

  2. po uplynutí lhůty pro podání námitek proti rozhodnutí zadavatele provést administrativní kroky související se zajištěním elektronického podpisu smlouvy

    Zodpovídá: Ing. Tomáš Beneš, vedoucí odboru správy majetku

    Termín plnění: 07.11.2022

    0

Poměr hlasování: 8/0/0
15. Schválení Rozhodnutí a oznámení o výběru dodavatele vč. smlouvy o dílo v rámci zjednodušeného podlimitního řízení s názvem: "Výměna 2 ks jednotek vzduchotechniky včetně systému MaR, uvedení do provozu a zajištění servisu v objektu Aquaparku Barrandov, Praha 5"
Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ/43/1217/2022
Předkladatel: Herold Lukáš, Bc.

Podkladové materiály (12)

Vase zadost se zaklada, prosim vyckejte...