18. Schválení Rozhodnutí a oznámení o výběru dodavatele vč. smlouvy o dílo v rámci zjednodušeného podlimitního řízení s názvem: "Celková rekonstrukce činžovního domu Vítězná 531/13, Praha 5, udržovací práce BJ 3; 4 8; 13; 15"

Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ/43/1220/2022
Předkladatel: Herold Lukáš, Bc.
Městská část Praha 5
43. schůze Rady městské části Praha 5
konaná dne 03.10.2022
číslo usnesení RMČ/43/1220/2022
18 . bod programu Předkladatel: Bc. Lukáš Herold, místostarosta MČ Praha 5, Schválení Rozhodnutí a oznámení o výběru dodavatele vč. smlouvy o dílo v rámci zjednodušeného podlimitního řízení s názvem: "Celková rekonstrukce činžovního domu Vítězná 531/13, Praha 5, udržovací práce BJ 3; 4 8; 13; 15" Rada městské části Praha 5
I. Schvaluje
  1. výběr účastníka zadávacího řízení s názvem "Celková rekonstrukce činžovního domu Vítězná 531/13, Praha 5, udržovací práce BJ 3; 4; 8; 13; 15" dodavatele, tj. společnost KyraStav, spol. s r. o., IČO 024 08 112, se sídlem Slavíkova 1379/20, Praha 3

    0

  2. rozhodnutí a oznámení o výběru dodavatele zadávacího řízení v rámci zjednodušeného podlimitního řízení s názvem "Celková rekonstrukce činžovního domu Vítězná 531/13, Praha 5, udržovací práce BJ 3; 4; 8; 13; 15"

    0

II. Schvaluje
  1. smlouvu o dílo k podlimitní veřejné zakázce s názvem "Celková rekonstrukce činžovního domu Vítězná 531/13, Praha 5, udržovací práce BJ 3; 4; 8; 13; 15" s vybraným účastníkem, společností KyraStav, spol. s r. o., IČO 024 08 112, se sídlem Slavíkova 1379/20, Praha 3

    0

  2. financování veřejné zakázky v celkové výši 33.996.014,97 Kč bez DPH, tj. 39.095,417,22 Kč vč. DPH, zajištěné z rozpočtu roku 2023 z plánu zdaňované činnosti

    0

III. Ukládá
  1. provést administrativní kroky k zajištění zveřejnění Rozhodnutí a oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele MČ Praha 5

    Zodpovídá: Mgr. Petr Janů, vedoucí odboru Kancelář tajemníka

    Termín plnění: 10.10.2022

    0

  2. po uplynutí lhůty pro podání námitek proti rozhodnutí zadavatele vyrozumět správní společnost CENTRA o možnosti zajištění elektronického podpisu smlouvy

    Zodpovídá: Ing. Tomáš Beneš, vedoucí odboru správy majetku

    Termín plnění: 31.10.2022

    0

Poměr hlasování: 8/0/0

Vase zadost se zaklada, prosim vyckejte...