13. Schválení Rozhodnutí o výběru dodavatele vč. smlouvy o dílo v rámci zjednodušeného podlimitního řízení s názvem: "Stavební úpravy suterénních prostor v objektu Štefánikova č. 17 pro potřeby ÚMČ, vybudování spisového archivu a technických prostor úřadu"

Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ/7/1458/2022
Předkladatel: Dočekalová Jolana, Ing.
Městská část Praha 5
7. schůze Rady městské části Praha 5
konaná dne 12.12.2022
číslo usnesení RMČ/7/1458/2022
13 . bod programu Předkladatel: Ing. Jolana Dočekalová, radní MČ Praha 5, Schválení Rozhodnutí o výběru dodavatele vč. smlouvy o dílo v rámci zjednodušeného podlimitního řízení s názvem: "Stavební úpravy suterénních prostor v objektu Štefánikova č. 17 pro potřeby ÚMČ, vybudování spisového archivu a technických prostor úřadu" Rada městské části Praha 5
I. Schvaluje
  1. výběr účastníka zadávacího řízení s názvem "Stavební úpravy suterénních prostor v objektu Štefánikova č. 17 pro potřeby ÚMČ, vybudování spisového archivu a technických prostor úřadu" dodavatele, tj. společnost OPREKO, s. r. o., se sídlem Bořivojova 878/35, Praha 3, IČO 497 89 791

    0

  2. rozhodnutí o výběru dodavatele zadávacího řízení v rámci zjednodušeného podlimitního řízení s názvem "Stavební úpravy suterénních prostor v objektu Štefánikova č. 17 pro potřeby ÚMČ, vybudování spisového archivu a technických prostor úřadu"

    0

II. Schvaluje
  1. smlouvu o dílo k podlimitní veřejné zakázce s názvem "Stavební úpravy suterénních prostor v objektu Štefánikova č. 17 pro potřeby ÚMČ, vybudování spisového archivu a technických prostor úřadu" s vybraným účastníkem, společností OPREKO, s. r. o., se sídlem Bořivojova 878/35, Praha 3, IČO 497 89 791

    0

  2. financování veřejné zakázky v celkové výši 15.020.510,76 Kč bez DPH, tj. 18.174.818,01 Kč vč. DPH, zajištěné z rozpočtu roku 2023 z podkapitoly 0918, § 6171, položky 6121, ORG 130206. 

    0

III. Ukládá
  1. provést administrativní kroky k zajištění zveřejnění Rozhodnutí o výběru dodavatele na profilu zadavatele MČ Praha 5

    Zodpovídá: Mgr. Petr Janů, vedoucí odboru Kancelář tajemníka

    Termín plnění: 19.12.2022

    0

  2. po uplynutí lhůty pro podání námitek proti rozhodnutí zadavatele provést administrativní kroky související se zajištěním elektronického podpisu smlouvy

    Zodpovídá: Bc. Milan Vondráček, vedoucí odboru přípravy a realizace investic

    Termín plnění: 16.01.2023

    0

Poměr hlasování: 5/0/2 Š. Ratttay není přítomen při hlasování
13. Schválení Rozhodnutí o výběru dodavatele vč. smlouvy o dílo v rámci zjednodušeného podlimitního řízení s názvem: "Stavební úpravy suterénních prostor v objektu Štefánikova č. 17 pro potřeby ÚMČ, vybudování spisového archivu a technických prostor úřadu"
Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ/7/1458/2022
Předkladatel: Dočekalová Jolana, Ing.

Podkladové materiály (10)

Vase zadost se zaklada, prosim vyckejte...