25. Schválení rozhodnutí o výběru dodavatele vč. smlouvy v rámci nadlimitní veřejné zakázky s názvem „Správa vybraných objektů MČ Praha 5“

Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ/26/742/2023
Předkladatel: Rattay Štěpán, Ing.
Městská část Praha 5
26. schůze Rady městské části Praha 5
konaná dne 03.07.2023
číslo usnesení RMČ/26/742/2023
25 . bod programu Předkladatel: Ing. Štěpán Rattay, radní MČ Praha 5, Schválení rozhodnutí o výběru dodavatele vč. smlouvy v rámci nadlimitní veřejné zakázky s názvem „Správa vybraných objektů MČ Praha 5“ Rada městské části Praha 5
I. Schvaluje
  1. výběr účastníka zadávacího řízení s názvem "Správa vybraných objektů MČ Praha 5" dodavatele, tj. společnost CENTRA, a. s., IČO 186 28 966, sídlem Praha 5, Smíchov, Na Zatlance 1350/13

    0

  2. rozhodnutí o výběru dodavatele zadávacího řízení v rámci nadlimitní veřejné zakázky s názvem „Správa vybraných objektů MČ Praha 5“

    0

II. Schvaluje
  1. smlouvu o výkonu správy nemovitostí k předmětné veřejné zakázce s názvem "Správa vybraných objektů MČ Praha 5" s vybraným účastníkem

    0

  2. Financování veřejné zakázky za výkon:
    1) správy všech vymezených objektů - ve výši 117.562 Kč bez DPH měsíčně;
    2) správy dalších bytových objektů, která činí za každou jednotku bytového objektu 150 Kč bez DPH měsíčně;
    3) správy dalších nebytových objektů, která činí za 1 metr čtvereční podlahové plochy všech (pronajatých i nepronajatých) nájemných ploch nebytového objektu 5 Kč bez DPH měsíčně.
    Které bude hrazeno z plánu ostatní zdaňované činnosti stř. 9099, stř. 91, stř. 96, stř. 94, stř. 9013, pol. odměna za správu.
    Maximální přípustná hodnota plnění veřejné zakázky je stanovena na 7.735.000 Kč bez DPH.

    0

III. Ukládá
  1. provést administrativní kroky k zajištění zveřejnění Rozhodnutí o výběru dodavatele

    Zodpovídá: Mgr. Drahomíra Komedová, MPA, pověřena vedením Odboru Kancelář tajemníka

    Termín plnění: 17.07.2023

    0

  2. po uplynutí lhůty pro podání námitek proti rozhodnutí zadavatele provést administrativní kroky související se zajištěním elektronického podpisu smlouvy

    Zodpovídá: Ing. Tomáš Beneš, vedoucí Odboru správy majetku

    Termín plnění: 28.08.2023

    0

Poměr hlasování: 7/0/1
25. Schválení rozhodnutí o výběru dodavatele vč. smlouvy v rámci nadlimitní veřejné zakázky s názvem „Správa vybraných objektů MČ Praha 5“
Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ/26/742/2023
Předkladatel: Rattay Štěpán, Ing.

Podkladové materiály (10)

Vase zadost se zaklada, prosim vyckejte...